FAQ

MIJN ACCOUNT

  • HOE MELD IK ME AAN ALS NIEUWE KLANT?

    Wanneer je nog geen klant bent bij de CLOSE-UP webshop, moet je jezelf eerst registreren. Klik rechtsboven op 'Inloggen' en doorloop vervolgens de stappen om je aan te melden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding waarna je direct verder kunt winkelen.

  • HOE GAAN JULLIE OM MET MIJN PERSOONLIJKE GEGEVENS? (GDPR-WETGEVING)

    Je persoonlijke gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van CLOSE-UP voor het uitvoeren van de overeenkomst/bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden. Je gegevens worden nooit aan derden verkocht. Je hebt altijd recht op inzage en correctie van je gegevens in ons bestand. Neem daarvoor eenvoudigweg contact op met onze klantenservice. Als je een account hebt, log je gewoon in op de site om je gegevens zelf aan te passen. Vanaf 25 mei 2018 is de nieuwe GDPR wetgeving van kracht, alles hierover kan je lezen op deze pagina: https://www.close-up.be/nl/privacy

  • HOE MELD IK EEN KLACHT?

    We doen er alles aan om een perfect product te leveren. Voldoet een kledingstuk toch niet aan je verwachtingen, neem dan contact op met onze klantenservice: webshop@close-up.be. We doen er alles aan om je nog dezelfde dag een oplossing aan te reiken. Lukt dat niet, dan mag je ten laatste binnen de paar dagen een reactie van ons verwachten.

    Ook voor algemene klachten, klachten over de website, de levering of de voorwaarden kun je bij de klantenservice terecht. Niet tevreden over onze oplossing of ons antwoord op je klacht? Mail naar webshop@close-up.be en we maken er snel werk van.

Terug naar overzicht